Toimitus- ja maksuehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 14.3.2024 alkaen.

Verkkokauppa

Kaupan ylläpitäjä:

Adoptioperheet ry
045 233 0430
[email protected]
Kalevankatu 16
00100 Helsinki
Y-tunnus: 1450345–0

Adoptioperheet ry:n verkkokauppa myy palveluita ja tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Palveluiden ja tuotteiden hinnat eivät sisällä arvonlisäveroa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Palvelut tilataan täyttämällä ilmoittautumislomake ja maksamalla osallistumismaksu Paytrail-verkkomaksupalvelussa.

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö tuotteen mukana tulevalla laskulla.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Paytrail, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat pankkimaksutavat. Fyysiset tuotteet maksetaan toimituksen yhteydessä lähetettävällä laskulla, jonka maksuaika on 14 vuorokautta.

Tilauksen tehdessäsi hyväksyt Paytrail-maksupalvelun ehdot sekä nämä Adoptioperheiden verkkokaupan toimitus- ja maksuehdot.

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus, mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden sähköpostitse: [email protected]

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut sisältyvät tuotteiden hintoihin. Fyysiset tuotteet toimitetaan Postin toimesta ja Postin normaaleja toimitusaikoja noudattaen.

Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Peruutus- ja palautusehdot

Peruutusoikeus palveluille ja tuotteille on 14 päivää. Mikäli digitaalisen sisällön (esimerkiksi webinaari) alkamiseen on alle 14 päivää, peruutussoikeutta ei ole.

Palautusoikeus käyttämättömälle ja myyntikelpoiselle tuotteelle on 14 päivää toimituksen vastaanottamisesta. Ilmoita palautuksesta sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Palauttaessasi tuotetta pakkaa tuotteet huolella ja merkitse pakkauksen päälle tunnus ”Verkkokaupan asiakaspalautus” ja lähetä kirje tai paketti osoitteella:
Adoptioperheet ry, Kalevankatu 16, 00100 Helsinki

On tärkeää, että liität mukaan kopion ostoksesi kuitista/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee.

Maksu palautetaan samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu. Huom! Tuotetta palautettaessa asiakas maksaa palautuskustannukset. Palautuskustannuksia ei palauteta asiakkaalle.

Reklamaatio

Jos sinulle toimitetaan virheellinen tai viallinen tuote, ilmoita asiasta viipymättä sähköpostitse osoitteeseen [email protected]. Toimitamme kuluitta virheellisen tuotteen tilalle uuden tuotteen. Jos tämä ei ole mahdollista, palautamme tuotteesta maksamasi maksun tilillesi saatuamme tuotepalautuksesi osoitteeseen:
Adoptioperheet ry, Kalevankatu 16, 00100 Helsinki.

Merkitse pakkauksen päälle tunnus ”Verkkokaupan asiakaspalautus” ja liitä mukaan kuvaus tuotteen virheestä sekä kopio ostoksesi kuitista/saatekirjeestä tai kirjeen, josta ilmenee nimesi, osoitteesi ja tilausnumerosi, jotta tiedämme, mitä tilausta palautus koskee. Maksu palautetaan samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.

X